Nature

/ Permalink / 0

Har haft en himla fin helg. Fredag den 13 firade vi A's ettårsdag som mäklare, senaste halvåret har han legat på 2:a plats, av 72 registrerade mäklare i Umeå, som sålt mest. I'm so proud! Vi åt tvårätters på Gotthards och sedan fortsatte vi på Open/Closed. Lördag hade vi som sagt hemmafixardag/pluggdag och igår var det jättefint väder så då var vi ute hela dagen! Åkte ut till A's mormor & morfars stuga där vi rodde ut med båten, fiskade och fikade på en liten ö. På hemvägen svängde vi av till tavelsjöleden som vi vid det laget hade åkt förbi några gånger tidigare och liksom bara blickat upp på det höga berget, föreställt oss hur fin utsikt det måste vara därifrån. Sagt och gjort - vi körde en hike. Det fanns tre olika vandringsleder - vi tog den kortaste och brantaste vägen upp till toppen. Rumpan fick jobba och helt förbryllande fint var det. Väl hemma på eftermiddagen var alla trötta, vi såg en film men hade inte ro att sitta inne när solen sken ute. Istället föra att såsa ner oss ännu mer, drog vi med Emma och Micka och åkte till nydala där vi grillade i solnedgången. Alldeles spegelblankt på vattnet och en himmel som skiftade i rosa och lila - så mysigt! Verkligen en fin avslutning i goda vänners sällskap. Somnade gott.